Lalabet Review

Home Forums Job Openings Lalabet Review

Viewing 0 reply threads
  • Author
      Helpful
      Up
      0
      Down
      Not Helpful
      ::

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: meer dan 2000 titels voor zover ik kan zien. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic domineren wel een beetje, en de klassiekers als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead zitten er gewoon tussen.

Waar ik zelf het meeste hang is het live gedeelte. Die tafels draaien op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: echte croupiers die af en toe Nederlands spreken, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data.

Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. Je moet het 35 keer rondspelen, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, en de details staan gewoon netjes uitgelegd op [url=https://lala-bets.nl]naar de website[/url] mocht je het willen nakijken. Registreren zelf duurt geen twee minuten en je kunt al vanaf 10 euro los.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: het documentencheck-gedoe kostte tijd, maar daarna was het geen gedoe meer.

Klantenservice zit in een chatvenster, antwoord komt doorgaans snel. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Er is geen download-app, de browserversie op mijn telefoon draait prima dus dat mis ik eigenlijk niet.

Ze draaien op een Curacao-licentie, dus niet onder de Nederlandse KSA — dat moet je zelf afwegen. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, al hou ik het bewust klein.

Viewing 0 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.