Lalabet Review

Home Forums Job Openings Lalabet Review

Viewing 0 reply threads
  • Author
      Helpful
      Up
      0
      Down
      Not Helpful
      ::

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn had ik er weinig van verwacht. De collectie is echt niet mis: zo’n 2500 tot 3000 games volgens de tellers in het filtermenu. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic domineren wel een beetje, en de klassiekers a la Gates of Olympus en Book of Dead staan er allemaal op.

Waar ik de meeste tijd verlies zijn de live tafels. Dat draait op Evolution en dat scheelt echt: mensen van vlees en bloed en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. Streams lopen soepel, ook als mijn wifi het half doet.

Over de bonus: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, en de details staan gewoon netjes uitgelegd op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]bonus bij Lalabet Review[/url] voor je je aanmeldt. Registreren zelf duurt geen twee minuten met een minimum van 10 euro.

iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de KYC-check sleepte een paar dagen, maar daarna was het geen gedoe meer.

Hulp krijg je via de livechat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Een aparte app hebben ze niet, de browserversie op mijn telefoon draait prima dus dat mis ik eigenlijk niet.

Ze draaien op een Curacao-licentie, dus geen KSA-vergunning — dat weet je dan. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.

Viewing 0 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.