Lalabet Review

Home Forums Job Openings Lalabet Review

Viewing 0 reply threads
  • Author
      Helpful
      Up
      0
      Down
      Not Helpful
      ::

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en eerlijk gezegd had ik er weinig van verwacht. De lobby is gewoon dik in orde: zo’n 2500 tot 3000 games als ik het goed heb geteld. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic domineren wel een beetje, en de klassiekers zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus zitten er gewoon tussen.

Waar ik de meeste tijd verlies zijn de live tafels. Die tafels draaien op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: live dealers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Beeldkwaliteit is prima, zelfs op mobiel data.

Over de bonus: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Lees die kleine lettertjes wel even, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl]naar de website[/url] mocht je het willen nakijken. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en de minimale storting is 10 euro.

iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, via Skrill zelfs sneller. Dat vond ik wel jammer: de KYC-check sleepte een paar dagen, daarna ging alles vlot.

Klantenservice zit in een chatvenster, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Er is geen download-app, de browserversie op mijn telefoon draait prima en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.

Ze draaien op een Curacao-licentie, dus geen KSA-vergunning — dat moet je zelf afwegen. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, al hou ik het bewust klein.

Viewing 0 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.